Naš you tube kanal i privatne poruke omangogle@gmail.com

Popularni postovi

Kosa ponovo raste

Kosa je počela rasti a bilo je veoma  kritično.Zabrinuo sam se kada sam vidio da mi kosa opada i da se prorjeđuje te da naprijed na glavi sve manje imam kose.
Potražio sam odgvovore na internetu te utvrdio ovo.Navodno da mi nedostaju neki vitamini kojih ima u banani,jajetu žumancetu itd.Tim tragom sam nabasao na jedan recept koji daje nadu.

Radi se o receptu koji se pravi od jedne banane,1 kašike meda,jednog žumanceta i jedne čaše tamne pive,sve se izmiješa i namaže na glavu.
Poslije sat ili dva skine se i opetre se kosa normalno.Ovo se ne preporučuje raditi više od jednom sedmično.Idem da probam pa se čujemo za jedan mjesec ili dva zavisi.Možete i vi probati pa da usporedimo uspjeh.


tags:kosa raste,recept, kosa opada,